december 30

2011.12.30. 16:30

holt szezon van.
áll a fórum is.
én is csak azért írok mert írhatnékom van. ez a poszt nem a paprikákról fog szólni, max csak nyomokban.
tavaly ilyenkor mondhatni megváltozott az életem. új lakhely, új meló. ez évben jó termésem volt. szerencsém is volt, de meg is dolgoztam érte azt hiszem. min. 10kg paprikát adtam oda ismerősöknek. rengeteget megrágtak a hernyók, de így is annyit elraktunk, hogy évekig elég lenne.
most, egy év elteltével, ha nem is olyan nagy, de megint változások lesznek/vannak. az asszony tegnapra volt kiírva. bármelyik nap szülhet. akkor pedig kezdődik minden elölről. éjszakázás, pelenkázás stb. az összes nyűggel és szépséggel. a nagyobbiknak elveszik a királysága. ahogy feldmár mondta „mind meg kell halnunk” odabent azért, hogy befogadjuk a családba az új kisembert.
eddig életemben soha nem adtam el semmimet. most pedig megválok egy csomó jó, de nem használt dolgomtól. közben megszakad a szívem, mert csak gombokat adnak érte. de az vígasztal, jönnek helyette új dolgok és hozzák magukkal a terveket, álmokat.
most kívánhatnék sok mindent így végezetül.
nagy termést, békés karácsonyt, bő új esztendőt vagy kerüljük el az államcsődöt de inkább csak annyit kérek, mindenki éljen úgy, hogy  szebb és élhetőbb legyen a világ és az a elb…ott ország.
ja és a gyökerével kivett fenyőfának csak addig örülsz amíg a gyökerek között lakó, téli álmukat alvó hangyák fel nem kelnek …
 

A bejegyzés trackback címe:

https://redsavina.blog.hu/api/trackback/id/tr803507253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HKai 2011.12.30. 19:50:48

Bakker, ez nagyon depisre sikerült, pedig jön az új családtag! Egyébként nagyon érdekes, egy év csúszással az én életem is a tiédet követi. Ezek szerint jövőre ilyenkor nálam is jön a gyermekáldás? A három éves tervnek más szakaszában szerepel ez a rész.
Mindenesetre gratulálok, egészséget, és rengeteg lelkierőt kívánok neked!
(érdekes, hogy egyszerre publikáltunk..)

HKai 2011.12.30. 19:52:55

Ja, most látom, csak majdnem egyszerre.

tommirra · http://redsavina.blog.hu/ 2011.12.30. 23:29:29

nem terveztem depisre...
a gyerek rajtatok múlik...
köszkösz, szükségem lesz rá. :)

tbs1001 2012.01.01. 12:03:06

:) Hajrá! Kiskertész lesz!

vau · http://www.holdkomp.hu 2012.01.13. 22:57:02

Hajrá pajtás, csupa jót neked odaátra, így ismeretlenül is. :)

tommirra · http://redsavina.blog.hu/ 2012.01.14. 08:08:23

köszi, amúgy tegnap megszületett a kisfiam.

bratya 2012.02.01. 08:49:02

Sziasztok! Lassan elkezdhetjük a megvetést. Én bebiztosítottam magam és egy fóliás ismerősömnek is adtam magokat, hogy neveljen csilipalántát magának is, nekem is. Persze én is fogok ültetgetni otthon, biztos ami biztos. Én még megvárom, hogy ez a hideg idő elmúljon, majd azután kezdem a magvetést. Várom már dögmeleget, az az én időjárásom.

winnie the poh 2012.04.05. 14:33:01

Sziasztok, azt hiszem nálam kezdőbb nincs a paprika terén. :)
Ma jutottam ugyanis el odáig, hogy nekiálltam nedves szalvétában magot csíráztatni. Mit gondoltok, van még esélyem a termésre?

tommirra · http://redsavina.blog.hu/ 2012.04.05. 16:33:19

persze hogy lesz termés.
az a kérdés melyik évben szeretnél termést. :D
a meleg szobában fognak pirosodni a paprikáid. odakint pedig már hideg lesz.

winnie the poh 2012.04.05. 17:51:12

Sárgulni, nem pirosodni.
Köszönöm. :)
süti beállítások módosítása