május 15

2011.05.15. 20:55

a kicsi palánták mintha megálltak volna.

a 4 áttelelten egyre több a bekötött virág.

a fóliasátorra kell egy ablakot gyártani. jobb szellőzés érdekében. most egy ideig nem kapnak a paprikák vizet. így gyúrnak egy kicsit gyökérre. hetente 1x fognak kapni vitaflora eper és zöldség tápoldatot. bevásároltam az ósönben belőle 2 flakonnal. 10L vízhez öntök 1 kupaknyit.

találtam egy oldalt. mostanában ezt olvasgatom, ha van időm. még a felét sem olvastam el, de tudom ajánlani. Ők nagyban űzik az ipart de olyanokról is írnak ami akár egy balkonkertésznek is hasznos lehet. én a fóliával kapcsolatban kerestem és nagyon örülök hogy megtaláltam ezt az oldalt.

terra dei

A bejegyzés trackback címe:

https://redsavina.blog.hu/api/trackback/id/tr522906471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bratya 2011.05.16. 12:09:40

A kis palánták megállását okozhatja a palántadőlés elleni locsolás. Azt mondja egy kertészmérnök ismerősöm, hogy ezek a szerek átmenetileg lassítják a növekedést, amit fokozott nitrogénadagolással kell kompenzálni. Nekem is ez volt de a műtrágyázás kezdi visszahozni őket, tehát bevált a jótanács.

tommirra · http://redsavina.blog.hu/ 2011.05.16. 20:53:50

ilyen vegyszeres locsolást már rég kaptak. átültetéskor ez kimaradt. szerintem azért álltak meg mert kinőtték a joghurtos poharat és még rá kell eszmélniük hogy már egy egész bolygó van alattuk. van hova gyökeret verni. :) amúgy ma vizsgáltam őket közelről. jönnek a kicsi levelek. :)
süti beállítások módosítása