augusztus 23

2010.08.23. 14:20

vége a szabinak. :(

13 kis paprikám van a 4 növényen összesen.

1 teljesen megérett. 2 folyamatban.

kb. 3-4 cm hosszúak.

pár régebbi kép itt.

 

off blog.

aki azt hiszi, hogy a horgászat egy megnyugtató időtöltés az téved.

múlthéten elmentem apóssal horgászni, olyan ideges voltam, még szerencse; hogy nem fogtam halat. mert ha fogtam volna, szétvertem volna a fejét és visszadobom a többinek okulásul.

amúgy kösz jól telt a szabim. :D

 

ajánló 1.0

még kissé korai és nem kötődik a chili-hez de gasztro.

Noszvaji Pincenapok és Kemencében Készített Ételek Napja

2010. szept. 10-11.

idén látogatunk el harmadszor ide. találtunk egy helyet ahol eddig mindig finomat ettünk.

a rendezvény nekem a szokásos kirakodóvásár mellett a tájékozódási futás és az ételkóstolás fura egyvelegére emlékeztet.

 

ajánló 2.0

aki pesti esetleg szegedi és még nem tudja kire szavazzon ősszel...

kétfarkú kutyapárt

az izlandi viccpárt sikerén felbuzdulva.

aki nem ismerné az mkkp street art munkásságát az katt ide.

A bejegyzés trackback címe:

https://redsavina.blog.hu/api/trackback/id/tr612241236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása