október 26

2010.10.26. 21:44

a mátrában már leesett az első hó. már várom. én ilyen aberrált vagyok. szeretem a havat.

a jövőt tervezem 1000el.

mindig azt hallottam, hogy az embernek 6-8 évente változtatni kell. hát nekem összejött.

szept.20.-al megszűnt a 8 évi munkaviszonyom. e héten elköltöztünk ideiglenesen. de idővel végleges lesz. kb. 6 éve éltünk abban a kicsi lakásban. van egy mondás. "minimum olyan messze lakj az anyósodtól, hogyha az hozzátok indul télen felvegye a télikabátját". szóval ahova költöztünk az a jó, hogy családi ház. a rossz, hogy az anyósnak nem kell felvenni a kabátot. csak lépcsőzni. az majdnem ugyanaz. :D

szóval van bajom elég. munkakeresés, lakásfelújítás, pakolás, még magamat is meg kell "találnom".

viszont ami jó. jövőre 1 fóliasátorra benevezek. sógornak volt 1 idén de nem foglalkozott vele. nem nagy,  kb. 3x4m. a vázat ideadja, csak fólia kell hozzá. még most felássuk a helyét, hogy jövőre jó legyen a föld. nem szeretnék korcsokat ezért hű maradok jövőre is a red savina-hoz.

a hely nem optimális mert keletről és délről kicsit árnyékolhatnak fák de ez van ezt kell szeretni. meglátjuk mi lesz jövőre.

A bejegyzés trackback címe:

https://redsavina.blog.hu/api/trackback/id/tr242401634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása