május 10

2011.05.10. 19:32

ma úgy döntöttem kiültetek mindenkit.

3 ok miatt.

ma reggel 6kor 15°C volt.

ma délben 37°C.

az asszonynak nyűg ki-be hurcolászni a palántákat.

szóval ma kimértem a helyeket és ültettem. egy növényre 70cm átmérőjű kört számoltam. a növényeket hármas kötésben ültettem a jobb helykihasználás érdekében. így 2x2 sor lett középen egy úttal.

 az egyik áttelelt paprikán van 1 kis paprika és vagy 3 bekötött virág. kellemes meglepetés volt. valószínű jól érzik magukat a fóliasátorban. most már lehet beporozni.

ma este 3/4 7kor még 23°C volt.

most nagyon örülök és bizakodó vagyok, hogy jó évem lesz.

képek

A bejegyzés trackback címe:

https://redsavina.blog.hu/api/trackback/id/tr622893872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mangorlo 2011.05.10. 23:20:33

hola hombre, engemet az érdekelne, hogy a bánatba lehet azt megcsinálni hogy amit a blog.hu ra béír az ember az megjelen a fészbúkon???

mangorlo 2011.05.11. 10:00:04

az rendben is van, de akkor is ez van az fn-n, és érdekelne hogyan lehet megcsinálni, hogy amit blo.hu ra beírok, az automatikusan megjelenik ott is

www.facebook.com/Capsaicin.hu?ref=ts

tommirra · http://redsavina.blog.hu/ 2011.05.11. 18:23:44

jaaa.
ez a capsaicin.hu/ oldalnak és üzemeltetőének köszönhető.
a fórumban megtalálod az admint és neki tedd fel a kérdésed.

mangorlo 2011.05.15. 15:03:14

azt hiszem sikerült nekem is
süti beállítások módosítása