június 1

2010.06.01. 12:31

megint esik.

még hétvégén lőttem pár képet a paprikákról

őt várom, hogy leessen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ő ma reggelre leesett

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ő valamiért ilyen foltos lett

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ő is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bokrosodik rendesen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

fölfelé nem nő de rengeteg kicsi levelet hajt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ezen pedig valamiért lett egy lyuk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ma lenne esedékes a tápoldat de mivel az átültetéskor a földbe szórtam kicsit és a leveleket úgy tolják magukból, hogy csak, ezért a tápoldatot feleslegesnek érzem.

A bejegyzés trackback címe:

https://redsavina.blog.hu/api/trackback/id/tr62047577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HKai 2010.06.01. 15:24:14

Nagyon szépek, gratulálok. Talán az sem baj, ha nem 100%-osan hibátlanok. A foltok, lyukak rovaroktól származnak, ez egyértelmű, de amíg ilyen szépen bokrosodik, addig nem kell aggódni miatta.

tommirra · http://redsavina.blog.hu/ 2010.06.02. 07:25:05

köszi szépen, próbálkozik az ember.

FiGe 2010.06.05. 16:02:40

Helló!
Elküldöm ide is amit Kai blogjára is küldtem: eddig csak olvasgattam a két blogot, most már megmutatom a saját palántákat is, a képek a következő linken érhetőek el:

picasaweb.google.com/gfirtha/Chillik#

Február végén ültettem a magokat, majdnem mind kikelt, így elég sok palánta lett. Két hete telepítettem ki őket, érdekes, hogy a Habanero Red-ek a kiköltöztetést eleinte nagyon rosszul bírták, pár percen belül teljesen lekókadt, de azért mint látszik túlélte a dolgot... A habanero white érdekesmód nagyon lassan fejlődik, lehet nagyobb igényei lennének.
A környező növényekről az elmúlt pár napban megtetvesedtek, erre valami bevált spray-t / módszert ( azt olvastam hogy pl. rózsát hagymahéj kifőzött levével szoktak permetezni tetű ellen ) nem ismertek?

tommirra · http://redsavina.blog.hu/ 2010.06.05. 17:30:53

szia
reggel olvastam az írásod Kai blogján, de nem akartam másnak feltett kérdésre válaszolni. ez ilyen hülye dolog nálam.
némelyik tényleg kicsit lassabban nő de van ami meg akkora, hogy kicsit irigy is lettem. :)
a levéltetűkről pedig írok egy új bejegyzést.
a hagymahéj teáról eddig mint festék hallottam. de ahogy olvasom a guggle-n gyógyhatása is van. köhögés, megfázás.
süti beállítások módosítása