május 7

2011.05.07. 18:08

reggel fél6-kor kimentem az megnézni mi újság. a ház teraszán 7°C fogadott. izgatottam mentem ki mennyi lesz a sátorban. ott 5°C volt. nem igazán értem miért. az ajtót ma lefóliáztam belülről minél kevesebb meleg szökjön el. 9kor a teraszon 14 a sátorban már 20°C volt. ki is pakoltam mindenkit szoktatni.

10 felé elmentünk ügyet intézni. később elromlott az idő és esni is kezdett. hazaérve úgy döntöttem a négy átteleltetett paprikát kiültetem. belocsoltam, stb. a kicsik jöttek be a házba. a nagyok ha kibírják a kint létet és elindulnak nőni akkor kapnak egy kis metszést. elég összevissza nőttek télen. elég fura érzés zuhogó esőben locsolókannával rohangálni és porzó földet locsolni. de majd megszokom.

képek

A bejegyzés trackback címe:

https://redsavina.blog.hu/api/trackback/id/tr282885428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bratya 2011.05.10. 10:21:48

Én képes voltam kint hagyni a kis palántáimat most a lehűlés idején is. Szerencsére nem lett bajuk, pedig itt békésben is lehűlt az idő 1-2 C°-ra. Lassan kezdem a kicsiket kipikírozni. Kertészek szerint nem késtem el vele. A hétvégén sikerült vennem a Spar-ban habanerot (magra hagyom), meg másnap valamilyen kicsi 4-5 cm hosszú, vékony, de húsos csilit. (nem tudom milyen fajta lehet. Ez utóbbi erősségéről csak ennyit: a kolléganőm egy zsömleszendvicsbe 3-4 méregerős cseresznyepaprikát tesz és úgy eszi gyöngyöző homlok nélkül, ebből meg egy db-ot aprítottam bele egy szendvicsbe és kb. 2-3 órát fütyült utána. Tehát ütős, mint állat. Na persze ezt is elsősorban magra vettem meg.
süti beállítások módosítása