január 16

2011.01.16. 17:42

a múlt heti ültetés első "fecskéi" megjelentek.

3 a 23-ból. a fürdő megfelelő helynek bizonyult a keltetésnek. ott volt a legmelegebb. 22-27°C között van a hőmérséklet.

ma megcsináltam nekik a világítást is egy asztalon.

felkészültem a többiek fogadására. remélem sokan lesznek.

A bejegyzés trackback címe:

https://redsavina.blog.hu/api/trackback/id/tr22588317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rheumatoid arthritis 2011.01.28. 19:55:05

Még egy debreceni atompaprikaember?

Köszi hogy csatlakozhattam...

Most próbálok termeszteni ilyen pokolgazokat.

Túl vagyok életem első 3 habaneroján. Azt hiszem barátok lettünk...

tommirra · http://redsavina.blog.hu/ 2011.01.28. 20:28:43

szia.
üdv a klubban.

én "acélváros"ban élek. szóval közel van debi. :)

rheumatoid arthritis 2011.01.28. 20:41:52

@tommirra: Acélváros mint lenini kohászat, Edda, DIGÉP meg hasonlók? Miskolc???

mkrisztian 2011.02.13. 16:53:06

Üdvözlök minden "Pokolgaz" termelőt , ez megtetszett (rheumatoid-tól). Én most kezdtem Habanero-val meg Jalapeno-val.
Nagyon keveset tudok még, remélem lesznek akik tudnak majd segíteni nekem. Örülök hogy ráleltem erre a blogra.

bratya 2011.02.20. 17:53:26

Sziasztok!

Új vagyok a témában, most kezdem a termesztést néhány fajtával. Azt szeretném kérdezni, hogy ráérek-e még a magvakat elültetni ahhoz, hogy őszre beérett chillipaprikáim legyenek? Kevés helyem van a tetőtérben ahol nevelgetni akarom őket, addig amíg kimehetnek a szabadba, így próbálom addig húzni a magvetést ameddig csak lehet. Miután kimentek viszont kiváló helyem van a paprikáknak a cserépben történő neveléséhez, valamint kiváló saját készítésű komposztom is van. Ezt csak onnan tudom, hogy vettem már cserepes tövet a Spar-ban és imádta a földemet, valamint a helyét. Én úgy gondolom, hogy nem késő még március közepéig elvetni a magokat, de szerintem ti jobban tudjátok.

tommirra · http://redsavina.blog.hu/ 2011.02.20. 19:46:25

szerintem még időben vagy de én ültetném őket. nekem is tetőtérben vannak/vagyunk.
lehet talán tetőtéri ablak alatt még jobb a növényeket tartani mint normál ablakba rakni.
süti beállítások módosítása