Július 20

2010.07.20. 08:46

az igazat megvallva nem sok minden történik.

a virágok nyílnak. a bimbók fogynak, de vannak még.

levéltetvek a virágok környékén néhol találni.

van 3 db kis paprikám. ebből kettő egy növényen.

ha minden paprikán lenne 1-2 termés már jó lenne.

kép1

kép2

Szerző: tommirra

3 komment

Címkék: kép termés

A bejegyzés trackback címe:

https://redsavina.blog.hu/api/trackback/id/tr962162815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

capsa 2010.07.20. 12:10:58

Kezdik elnyerni a a jellegzetes red savina formát a termések. :)

Én megkockáztattam egy kis wuxal-t a virágzás alatt és nem bántam meg. Nem dobálta el a virágokat a növény tőle.

NGL 2010.07.20. 14:01:56

nekem is el kezdett virágozni a habanero, de köynörtelenül leírtom róluk a virágot, had nőjjön még a növény

jó lenne ha már nekem is lenne rajta ekkora termés :)

tommirra · http://redsavina.blog.hu/ 2010.07.20. 14:06:21

én is adtam egy kis túlhígított tápoldatot, használt is.

a képen csak nagynak látszik a termés. :)
süti beállítások módosítása