május 25

2010.05.25. 12:42

Kai írta, hogy neki foltos a paprika levele.

az enyém is.

1 növényen 2 alsó levél.

a fotóakkuk kórházban vannak így telefonos képekkel tudok csak szolgálni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tegnap meglepődve vettem észre hogy levéltetvek kóstolgatják az egyik növényemet.

gyors guglizásba kezdtem mi, hogy, meddig. ma a kertészboltban az eladó adott karate 2.5 wg-t. /röhejes neve van/ miután végigolvastam a leírását, inkább kicseréltem egy pumpás vektafid a/e-re. hiába a 700HUF-os különbség de utóbbi "gyakorlatilag nem mérgező" és nem nekem kell bekevergetni a cuccot.

A bejegyzés trackback címe:

https://redsavina.blog.hu/api/trackback/id/tr472029911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HKai 2010.05.27. 18:43:30

Az említett levelek leestek a paprikáról. Még vannak erősen foltosak, sajnos a tiédnél jóval foltosabbak, amiket szintén el fog dobni hamarosan. Megnyugtat viszont a tény, hogy a beteg levelek tövében új hajtások is vannak, amik egészségesek.
Én a tetvek ellen aeroszolos szprét használok, a fiatal hajtásokra viszont nem fújok belőle. A termék idézem: "gyakorlatilag nem mérgező", és gyorsan felszívódik, ezért mertem alkalmazni.
süti beállítások módosítása