szeptember 14

2011.09.14. 21:12

ma szedtem kb.1.5kg paprikát.

annyi chilis jútúbos videót láttam különböző paprikákat megevő emberekről akik 1db paprikától sírva, taknyuk-nyáluk egybefolyva, gallon tejet vedelve próbálnak enyhíteni szenvedéseiken. szóval gondoltam egyet és mivel tej mindig van itthon videó felvétel nélkül de próbáltam beállni a fent írt szerencsétlenek sorába. mivel nem vagyok gyakorlott ebben a "műfajban" ezért csak egy kicsi de szép piros red savina lett a kiszemelt. a szárat levéve megmutattam az asszonynak majd gyorsan bekaptam és elkezdtem rágni. Ő nem mondott semmit de az "ez sem normális"-t tisztán leolvastam az arcáról. szóval rágás után lenyeltem. a gyomrom egyből válaszolt erős csuklás formájában ami tartott kb. 1 percig. csípni is csípett de se sírás se orrfolyás nem volt. a tejivás is elmaradt. most szűk órával utána még érzem a nyelvemen és gyomorban a történteket.

múltkor kaptam egy komoly érdeklődést a paprikáim iránt. ismerős kapott kóstolót amit a szülinapi bográcsos buliján fel is használt. mivel egyik ismerőse valami csárdát vagy éttermet visz ezért érdeklődött "hogyé adom kilóját". jobb híján felhívtam a culinaris-t megérdeklődtem az árakat. 10dkg red habanero-ra mondtak 4-500HUF körül. szépen megkérik az árát...

A bejegyzés trackback címe:

https://redsavina.blog.hu/api/trackback/id/tr913228042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

binomatic 2011.10.18. 19:58:35

félmilliós scoville...
tényleg nem vagy normális.
süti beállítások módosítása