május 6

2010.05.06. 09:07

csináltam egy képet arról a bizonyos levélről mert kicsit bután fogalmaztam.

a szár tört meg a levél tövénél mert mindíg telibe kapta a szél.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tegnap sor került az átültetésre is.

20L-es garry ált. földet vettünk abba ment az ültetés. kb. a fele el is ment.

kb.15x15x55-ös ládába raktam a 4 palántát. kaptak egy kis tápsót és gombaölőt. az estét megint kint töltötték az esőben. ma reggel átraktuk egy másik helyre ahol nem éri az eső. ne legyen túl vizes a föld. ha nem jönnek vissza a hideg esték akkor már kint lesznek minden  éjszaka.

később lesz még egy nagyobba ültetés.

ja majd még vagy 4 lyukat kell fúrni a láda aljába, ne pangjon a víz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kíváncsi vagyok mikorra rohad el a csodacserép.

Szerző: tommirra

4 komment

Címkék: átültetés

A bejegyzés trackback címe:

https://redsavina.blog.hu/api/trackback/id/tr401978388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GTO69 2010.05.10. 01:06:03

Itt vannak az én növényeim is:
1. kepfeltoltes.hu/100510/naga_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 2. kepfeltoltes.hu/100510/naga2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 3. kepfeltoltes.hu/100510/naga3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Pár levélen a "gerinc" elkezdett bebarnulni, képeken is látszik, ez normális?

tommirra · http://redsavina.blog.hu/ 2010.05.10. 10:12:58

igazat megvallva nem tudom.
lehet fajta jellemző is.
amúgy szépek a paprikák.

GTO69 2010.05.10. 16:10:32

köszönöm :)

Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz ebből a barnulásból. Ismerősöm ugyanebből a csomagból ültetett magokat, azokon nincs ilyen barna csík.. Szóval úgy tűnik, valami rossz dolog készülődik. Most olvastam, hogy a Te növényeid sincsenek rendben.. jobbulást nekik!

tommirra · http://redsavina.blog.hu/ 2010.05.10. 16:19:30

én most kérdezősködöm
itt: www.balintgazda.hu/kerdesek/osszes-kerdes.html
és itt:
www.agraroldal.hu/novenyvedelem.php
remélem lesz használható válasz is.

szerintem addig ne adódj amíg a növény fejlődik, egészségesnek tűnik.
süti beállítások módosítása