június 14

2010.06.14. 11:39

úgy tűnik a banánhéj és/vagy foghagyma megtette a hatását.

levéltetvet alig látni.

amúgy épp most olvastam, ha a banánhéj belső felével ha bekenjük a szúnyogcsípést akkor hamarabb gyógyul.

a paprikák nincsenek valami hej de jó állapotban.

jó pár levelet elhullajtott. vannak foltos levelek is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ami hamarabb kijöttek virágok megnyúlt a szára és lefittyent.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a növények elkezdtek nyúlni felfelé.

 

Szerző: tommirra

4 komment

Címkék: képek

A bejegyzés trackback címe:

https://redsavina.blog.hu/api/trackback/id/tr252080492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FiGe 2010.06.15. 15:35:57

Jól néznek ki, szépen lombosodnak.
Én is csináltam új képeket, most összehasonlítva az előző sorozattal észrevettem, hogy szépen fejlődnek:

picasaweb.google.hu/gfirtha/ChillikEsViragok2010Junius15#

A tetű probléma nekem érdekes mód hétvégére egyszerűen megszűnt, nem látok már sehol tetveket, ennek örülök, nem kellett vegyszerekkel fújkálnom őket. A levelek nekem is itt-ott sárgulnak, lyukadnak, stb., de amíg jól néznek ki addig nem érdekel a probléma.. A white-ok közül a két kisebbet sajnos lehet legyűri a hirtelen túljóidő, míg az életben maradt white-on megjelentek az első virágkezdemények, ami azonban mint a képen is látszik egyelőre elég kicsi, lehet le kéne vágnom, mert nem bírná még el... Vélemény?

capsa 2010.06.15. 19:07:21

Szia tommirra! Használsz esetleg valamilyen tápoldatot?

tommirra · http://redsavina.blog.hu/ 2010.06.16. 09:41:46

FiGe:
nagyon szépek a paprikáid. irigy is vagyok kicsit. ablak mögött tartod mert mintha az összes levél 1 irányba nézne.
a virággal nekem az a elvem, hogy megvárjuk mi lesz a virágokból. ha leesik akkor annyi ha beköt és ott a kicsi termés akkor kell elgondolkodni ollóval a kézben.
caspa: igen is, meg nem is. :)
redsavina.blog.hu/2010/03/14/tapoldat#more1838824
ahogy írtam is havi 1x ment a tápoldat. de most, hogy jönnek a virágok kihagytam. de ha visszaolvasol, szoktam írni amikor használtam.

capsa 2010.06.16. 20:25:41

@tommirra: Igen, közben visszaolvastam. :)
Csak azért kérdeztem, mert a hűvös májusi időjárásban az én paprikáim is kifakultak. Még virágzás előtt kaptak egy adag Wuxal-t és nagyon szépen helyrejöttek. Igaz, figyelni kell a megfelelő nitrogén bevitelre, mert a virágok kárára mehet.
süti beállítások módosítása