június 28

2010.06.28. 10:10

ez az esős idő nem akar elmenni hosszabb időre. mondjuk őszig.

mindegyik növényen van egy virág. tegnap megnéztem őket közelről is. az asszony üvegfestő ecsetét kölcsönvettem és elvégeztem a méhecskék dolgát. hátha lesz valami.

érdekes hogy az egyik virágban a porzók nagyon el voltak bújva.

 

inkább áttérek én is arra a módszerre amit többen használtok. ide képeket nem rakok föl többet, hanem a picassa-n nyitok egy galériát. így a blog gyorsabban fog betölteni nektek és nem kell kicsi felbontású képeket elemezni. következő képek leghamarabb csütörtökön mert hiába minden technika új fotóakkukat kell venni és azok szerdán érnek ide a boltba.

a levéltetvek sem akarják elfelejteni a paprikákat. muszáj leszek megint megölni 1 pár banánt és megnyúzva őket a bőrüket elásni.

 

NGL: próbáltam kommentet írni a blogodra de béna vagyok. nem ment. az a jalapeno poppers nagyon megindította a fantáziám.

Szerző: tommirra

11 komment

Címkék: virágzás

A bejegyzés trackback címe:

https://redsavina.blog.hu/api/trackback/id/tr162115354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NGL 2010.06.28. 12:12:37

Állítottam a blog beállításain, mostmár gond nélkül lehet kommentelni

2 lehetőség a regisztráltaknak névvel (blogon oldalt van a "Rendszeres olvasók" ott lehet regisztrálni/bejelentkezni )vagy a névtelen kiválasztásásval (a megjegyzés doboz alatt van a "Megjegyzés írása mint.." legördülő menü onnan lehet kiválasztani)

FiGe 2010.06.28. 23:32:50

Igen, egyszerre ültettem a Savinákat, érdekes hogy csak egy lett ilyen nagyon fejlett... Bár eleve már az is furcsa volt, hogy két szakaszban ültettem az összes magot, kb. 3 hét eltéréssel,
és az első ültetvényből csak a habanero chocolate-ek csíráztak ki, ezért ilyen nagyonnagyok azok. A második ültetvényből meg szinte egykét kivételével az összes kicsírázott. Szóval ez rejtélyes dolog....
Na de holnap nincs meló, jól megecsetelem a kicsiket :)

FiGe 2010.06.29. 14:04:49

NGL: most nézem csak a növényeidet, nagyon szépek. Látom viszont a habanero white-tal te is megszenvedtél, ahogy nézem szinte tök ugyanúgy néz ki, mint az enyém... ráadásul még kb. két hete a két kisebbet kinn hagytam a napon, és nem bírták el, csak a nagy maradt meg, a kicsik elszottyadtak... Szóval elég kényesek. na de most már megjelentek a whiteon is a virágkezdemények.

Tettem fel képet a picasaweb.google.hu/gfirtha/Viragok20100628#
galériába a white-ról is.

FiGe 2010.06.29. 15:37:10

Azzal azóta sem tudom mi történt...
Reggelre a fele csak hevert mellette...
Lehetett galamb, szél, szomszéd... :)
De úgy látszik most nagyon beindult, mert a törés előtt persze csak az a 4 nagyobb levél volt eleve ott.

NGL 2010.06.29. 16:25:30

@FiGe: Köszönöm.

Ez a habanero növény soha nem fog elpusztúlni. Kibírta kint május óta :)

capsa 2010.06.29. 18:32:47

@FiGe: Ha nem találtad meg a másik felét, akkor valaki biztos elvitte gyökereztetni. :)

Egyik napról a másikra - minden külsérelmi nyom nélkül - elpusztult az egyik red savina palántám.

tommirra · http://redsavina.blog.hu/ 2010.06.30. 08:56:19

caspa:
az érdekes. a gyökerét nézted? pl. nem rágta el valami?
a többi növény a közelében jól van?

Bonzoo 2010.06.30. 12:06:57

Végignéztem a belinkelt albumokat, nagyon szép növényeket láttam, le a kalappal!

Nálam sajnos csőd közeli helyzet alakult ki, 3 napra elutaztam, ennyi elég volt hogy megnyúljanak a palánták és ledobáljanak MINDEN virágot és bimbót. Elég rémes a helyzet. Sajnos a palántáknak még mindig nincs állandó (kinti) helyük, így a 'jó idő van, kirakom a párkányra, rossz idő van/elutazom, beteszem a szobába' dolog megy. Szerintetek ez mennyire megterhelő? (a chiliknek, nem nekem :))

capsa 2010.06.30. 12:32:37

@tommirra: Teljesen egészséges volt a gyökere és a közelében lévő palánták is jól vannak. Rejtély...

NGL 2010.06.30. 13:06:23

@Bonzoo: Szerintem nem terheli meg őket, mert én is ezt csinálom/csináltam!
süti beállítások módosítása