június 10

2010.06.10. 10:03

tegnap az átültetés megtörtént.

annyira nem bolygattam de a tőzegcserepet foltokban a gyökerek áttörték.

2 virágládába raktam át a 4 palántát.

a földbe került banánhéj.

 

a rovarcsapdát is megcsináltam.

hát....

a baj az volt, hogy sokat kentem rá és a fölösleg elkezdett lefolyni mivel fellógattam.

a ragasztó lassan nyúlt, folyt lefelé. egy ideig törölgettem majd kis idő múlva leszedtem mert fújta a szél is és nem akartam hogy a környéken lakók ablakait, autóit, kutyáját, stb én mossam ki a ragasztóból benzinnel. szóval a mutatvány besült. jól. *

szóval ha belekezdtek házilag ezeket vegyétek figyelembe.

amúgy az eltelt kb. 1 óra alatt 3 vékonyka légy ragadt bele.

 

* itt lehet röhögni.

A bejegyzés trackback címe:

https://redsavina.blog.hu/api/trackback/id/tr512070960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása